Jdi na obsah Jdi na menu

Itálie

Přes Balkon, Most zlatníků, Věž a Kolosseum

article preview

Tip, jak si zpestřit fádní zimní období a cestovat trochu do tepla a za poznáním.

Jak někdo řekl / Svět je jako kniha, a ti co necestují četli jen první stranu /

Naše cesta vedla přes Německo s přespáním na parkovišti u jezera Kiferer See.

Projeli Rakousko a jsme v Italii - první pauza ve Veroně.

Z důvodu bezpečnosti v tomto městě jsme uložili karavan do kempu Camping Verona Village.

Do města jsme se dostali bez problémů autobusem, město prošli dle libosti / tj. požadavků manželky /.004.jpg06.jpg​​09.jpg07.jpg

Druhým městem byla Florencie,kde jsme chtěli na parkování a potom i spaní použít STPL F.L.O.G SOC. COOP /via Michele Mercati 24b,ale nakonec jsme po prohlídce města přespali v Capraia Florentina u obchoďáku,kde to bylo FREE.

Do třetice jsme navštívili Pisu,kde jsme parkovali na STPL Pisamo S.R.L /via Cesare Battist/, do města šli pěšky - člověk tak město nejlépe pozná.

Naší třešničkou na cestě byl Řím a tak cestou děláme malou pauzu s přespáním u moře .

Parkujeme na velkém parkovišti /Campo di Marea/ s výhledem na moře, celé odpoledne sledujeme,    jak se jezdí na/kite/ .

Večer se všichni "karavanisti" kolem nás cca 25 aut sbalili a jeli domů no prostě skončil víkend.

Do Říma přijíždíme v ranních hodinách, ale dopravní špička / známá z Prahy / se nekoná, je to docela v klidu.

Zaparkovali na STPL Magliana a jdeme koupit lísky na autobus - hurá zase do města.

Autobus přijel s cca 30min. opožděním, řidič si dal cigáro před jízdou  / takže vše v klidu/.

Po třech dnech užívání a poznávaní Říma je rozhodnuto, že jedeme cestou zpět ještě k moři a to pod Benátky, podívat se na pláže / a stálo to za to / parkoviště Lido Degli Estenci.

Odjet z Itálie se nám moc nechce po tamních 22oC. - no ale jedeme.

Na hranicích v  Rozvadově nás zastihl sníh a kalamita a tak už jen vzpomínáme na krásné počasí a zážitky během cesty.

Tak příště zas někam jinam.

Parkování jsme vybírali dle aplikace park4night a jelikož vše dopadlo dobře tak jí děkujeme.

P.S. Najeto cca 3000km a lidí všude plno, nedovedu si představit tuto cestu v létě.